Je zboží na stránce opravdu dostupné?

Obvykle ano, ale kromě zboží v běžném prodeji část objednáváme zvlášť, i když je zboží skladem, jeho odeslání téhož dne závisí na mnoha okolnostech, proto je rozhodující informace o předpokládaném datu odeslání zásilky.
Na stránce každého výrobku je tabulka zobrazující podrobná data vyřízení objednávky podle počtu kusů.
Zohledňuje nejen stav na skladě, ale rezervace k jiným objednávkám, harmonogramy dodávek, čas převzetí zboží přepravní službou a další.

Máme široký, šitý na míru, systém řízení zásobami na skladu, integrovaný online s našimi internetovými stránkami a informačními systémy některých našich dodavatelů.

Ve lhůtě jsme vyřídili 90.25% objednávek z běžné nabídky, dalších 8.65% s max. jednodenním zpožděním.
V případě výrobků zajištěných na zvláštní objednávku jsme ve lhůtě vyřídili 83.65% objednávek, dalších 10.08% s max. jednodenním zpožděním

Bez problémů s dostupností zboží jsme vyřídili 99.24% objednávek z běžné nabídky a 96.73% objednávek zboží zajištěných na zvláštní objednávku.
Pouze 0.08% objednávek bylo zrušeno z důvodu chybějícího zboží nebo chybějících alternativních výrobků.

Běžná nabídka představuje náš vlastní sklad, kde aktuálně máme 35944 položek ihned k odeslání a sklady dodavatelů
s kterými máme integrovaný informační systém a stálý harmonogram dodávek (obvykle denních), takže spolu s naším skladem máme 43508 položek v nabídce.

Dalších5973 položek tvoří výrobky zajišťované na zvláštní objednávku.

93.13% objednávek se vztahuje na výrobky z běžné nabídky, a 6.87% výrobků na zvláštní objednávku.

Momentálně spolupracujeme s 63 dodavateli.


Údaje na základě generovaných on-line statistik za období: 26.12.2019 - 26.1.2020.


Upss.. twoja przeglądarka nie obsługuje canvas

Získejte více informací a statistik ohledně včasnosti vyřizování objednávek

Zpět