Zaplatil jsem na účet a u mé objednávky je stav ´nezaplaceno´

Pokud platba proběhla online a částka měla být ihned zaúčtována (PayU, PayPal), ujistěte se, zda platba proběhla úspěšně. Přihlaste se na účet PayU, PayPal nebo na bankovní účet a ověřte platbu v historii.
Pokud se zdařila, a u nás není vidět, kontaktujte nás.

Běžné bankovní převody a platby na pobočkách jsou účtovány obvykle další den.
Převody ze zehraničí mohou trvat týden a déle.
Častou chybou, která prodlouží platbu, je chyba v čísle účtu, ujistěte se proto, zda všechny údaje jsou správné.
Pokud po uplynutí těchto lhůt platba dosud není zaúčtována, kontaktujte nás.


Pozor: Při podání reklamace ohledně ztracené platby připojte potvrzení platby (snímek obrazovky, potvrzení PDF, sken výpisu apod.)

Zpět