Ověřte stav kompletace objednávky, data připravenosti výrobků k odeslání. Můžete sami provádět změny objednávky, přidávat, odstraňovat a měnit počty ks. Můžete připojit novou objednávku k dosud nevyřízené, a tím ušetřit na ceně dodání.

Samoobslužné oddělení

Každý typický internetový obchod umožňuje online:

  • zjistit stav vyřízení objednávky
  • zjistit stav platby a provést platbu
  • sledovat zásilku

Náš také, ale u nás máte přístup k editaci objednávky až do chvíle jejího odeslání.
Co umožňuje samoobslužné oddělení?

  • Zjistit předpokládané datum odeslání a doručení zásilky
    U nás je vše jasné, nemusíte se dotazovat, zda je zboží dostupné, jak dlouho budete čekat na dodání atd.,
    ihned vidíte datum doručení až k Vašemu domu.
  • Zjistit stav kompletace objednávky
    V případě mnoha položek od různých dodavatelů můžete zjistit přesné datum připravenosti k odeslání každého výrobku.
  • Přidávat další výrobky k čekající objednávce
    Na poslední chvíli chcete přiobjednat výrobek? Není problém, nemusíte platit další dodání, stačí přidat zboží k aktivní objednávce před jejím odesláním.
  • Odstranit výrobky z objednávky nebo zrušit celou objednávku.
    Změnili jste názor nebo chcete objednávku vyřídit dříve, bez čekání na zajištění výrobku, který blokuje dodání?
    Odstraňte výrobek z objednávky nebo jej přeneste na rezervace a objednáte jej příště.
  • Rezervovat výrobky
    Nechcete, aby někdo koupil poslední kus, ale nechcete, abychom odeslali zásilku, protože chcete něco přidat během dalších dnů?
    To není problém. Můžete prodloužit odeslání do 14 dnů a sami přidávat další výrobky.
    Chcete rezervovat něco delší dobu? Nezávisle na možnosti pozdržení odeslání zásilky je tu rezervační systém, kde po částečné úhradě můžete rezervovat až půl roku.
  • Změnit způsob platby.
    Vybrali jste platbu předem, ale nemáte možnost zaplatit? Můžete sami změnit způsob na platbu při převzetí a opačně.
  • Změnit způsob dodání a adresu.
    Spletli jste adresu nebo ji chcete změnit - před odesláním můžete editovat adresu a změnit přepravce.
    Je obtížné najít Vaši adresu? Uveďte instrukce, které budou vytištěny na přepravním listu.
  • Editovat fakturu
    Můžete zvolit, které položky budou na faktuře (ostatní budou na pokladním dokladu).
    Můžete změnit fakturační adresu a vytisknout fakturu přímo z našich stránek.
    Pokud potřebujete zálohovou fakturu, můžete si ji stáhnout.
  • Atypický požadavek?
    Přímo na stránkách můžete zjistit, kdo se stará o Vaši objednávku, a přidat poznámky do obchodu,
    pokud si nevíte rady v samoobslužném oddělení, odešlete zprávu přes formulář
    který spojí Vaši zprávu s objednávkou, a tak neprojde bez povšimnutí atd.

To vše (kromě dlouhodobé rezervace) můžete provést bez založení účtu.
Po podání objednávky budou na email odeslány odkazy pro provádění změn, které chrání před přístupem neoprávněných osob.


Jak zapnout samoobslužné oddělení?

- přihlaste se a přejděte na záložku "moje objednávky"
- pokud nemáte účet, klikněte na odkaz v mailu s potvrzením objednávky.

Zpět